Systemer
for enklere
hverdag
Pubben har i en årrekke vært kunde hos Next Systems. I starten av 2022 ønsket vi å oppdatere daværende kassesystem og valgte Frontline Systems. Overgangen til Frontline Systems gikk smertefritt. Next Systems AS leverte etter avtale og har vært veldig behjelpelig i tiden etterpå. Vi er veldig fornøyd med Next Systems AS og deres leveranse. Steffen, Pubben AS
Vi er fornøyde med kassesystem som gir oss kontroll på salg i alle avdelinger. Dermed kan vi planlegge arbeidet med personell samtidig som vi har kontroll på omsetning hvert minutt. Support hos Next er alltid tilgjengelige hvis vi behøver hjelp.Nils, Elvis Frisør
Vi er veldig fornøyd med dere! Lett å få tak i, løsningsorienterte og kundeservice på topp! Produktene utvikles stadig og møter vårt behov på en god måte!Aleksander, Pizzabakeren
Rask og effektiv oppfølging
Support 365 dager i året
Vi forstår at det å drive en virksomhet kan være utfordrende, og vi er her for å hjelpe deg. Vårt dedikerte support-team er tilgjengelig 365 dager i året for å hjelpe deg med alt du måtte trenge. Vi tilbyr rask og effektiv oppfølging av eventuelle tekniske problemer, og våre teknikere kan rykke ut på kort varsel for å løse problemene på stedet.
Vi ønsker å være en pålitelig partner for din virksomhet, og vi gjør alt i vår makt for å sikre at våre kunder får den hjelpen de trenger. Service-teamet våres bytter ut terminaler og systemer på kvelder og helger, slik at din virksomhet ikke blir hindret av tekniske problemer.
Spar tid og penger med integrasjoner
Skybasere systemer med flere integrasjoner
Vårt skybasert kassesystem gir deg fleksibiliteten du trenger for å drive din virksomhet. Det er enkelt å bruke og gir deg tilgang til all informasjonen du trenger, uansett hvor du er. Systemene kan integreres med blant annet Tripletex og Fiken for å spare tid og redusere manuelle oppgaver ved å automatisere dine regnskapsprosesser. Dette gir deg mer tid til å fokusere på det viktigste - å drive din virksomhet.
Våre skybasert systemer er også svært sikre og beskyttet mot hacking eller annen form for dataangrep, slik at du kan være trygg på at dine data alltid er beskyttet.
Løsninger som er enkle å bruke
Løsninger for alle bransjer
Next Systems har utviklet en rekke løsninger som er spesielt tilpasset for forskjellige typer virksomheter, som restauranter, barer og salonger. Våre løsninger gir deg mulighet for å effektivt håndtere daglige operasjoner og økonomi.
For restauranter tilbyr vi en online bestillingsmodul, som gjør det lett for kundene å bestille bord eller take away på nettet. For salonger har vi utviklet en timebok-modul som gir deg mulighet for å effektivt håndtere timebestillinger og kundehistorikk.
Vi tilbyr også flere moduler for å håndtere betalinger, som for eksempel betalingsterminaler for kortbetaling og mobile løsninger. Dette gir deg fleksibiliteten til å håndtere betalinger på forskjellige måter, slik at du kan tilpasse deg kundenes preferanser.
La oss ta deg til et nytt nivå
Er virksomheten din klar for et nytt og bedre system? Book en gratis presentasjon med en av våre eksperter for å lære mer.